תקנון
הורים יקרים,
על מנת שנוכל לשרת אתכם ביעילות ובנאמנות הנכם מתבקשים להקפיד ולקרוא בעיון את הנהלים הבאים:
- שנת הפעילות תש"פ תחל ביום שלישי 1.9.20 ועד יום שישי 19.06.21 (בהתאם ליום פעילות).
- חברי עמותת ההורים הם הורי תלמידי מגמות האמנות בביה"ס אשר שילמו את דמי החבר השנתיים בעמותה.
- התשלום לעמותה הוא דיפרנציאלי ונקבע לפי מגמת ושכבת הלימוד.
- התשלום עבור חברות בעמותה הוא לשנת הלימודים כולה וניתן לחלק אותו ל 6 תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי / תשלום באינטרנט / המחאות אישיות בלבד. צ'ק חוזר יחוייב בדמי עמלה שישולמו על ידי בעל הצ'ק לפי תעריף הבנק.
- ועדת הנחות – לחברי העמותה הזכות להפנות בקשה לוועדת הנחות של הנהלת העמותה עד ה 15.10.20 באמצעות פנייה במייל לעמותה. ועדת ההנחות תתכנס בסוף חודש אוקטובר והודעות ימסרו לפונים.
- שעות פעילות המגמות, המורים והתכנים הלימודיים כמו גם הציוד הנדרש נקבעים על ידי הצוות המקצועי של ביה"ס.
- תלמידי מגמות האמנות והוריהם מתבקשים להתנהג בכבוד ובדרך ארץ למורים, למדריכים ולצוות המקצועי והתפעולי וכן לחבריהם ללימודים.
- תלמיד/ה אשר דמי החבר בעבורו/ה לא ישולמו לא יוכל להשתתף בפעילות העמותה.
- הפסקת הלימודים במגמות האמנות והחזרים כספיים :
– א. תלמיד שיפרוש ממגמות האמנות עד ה 30.11.20 יקבל החזר יחסי על יתרת התקופה.
– ב. החל מ 1.12.20 לא ינתן החזר כספי!
– ג. הודעה על הפסקת פעילות יש להגיש בכתב באמצעות המייל בלבד. - חברי הועד המנהל של העמותה יעדכנו מעת לעת את חברי העמותה בהתנהלות השוטפת באמצעות אתר זה. כל הודעה אשר תפורסם במשך חודש באתר האינטרנט תחשב כאילו נמסרה לחברי העמותה.